برندها

ما در قرن بیست و یکم زندگی می کنیم؛ قرنی که در آن اکثر مردم دنیا تلاش می کنند زندگی لوکسی داشته باشند. داشتن محصولات لوکس و پوشیدن لباس از بهترین برندهای پوشاک در جهان نماد برخورداری از سطح بالای طبقاتی شده است. بیشتر مردم به دنبال این هستند که بهترین مارک های لباس دنیا را تن کنند تا به این صورت، شیک تر به نظر برسند.

اگر هزینه ها برایتان اهمیت ندارد و به دنبال لباس های شیک می گردید، باید بهترین مارک های لباس دنیا را بشناسید. در ادامه مطلب به معرفی بهترین و گران ترین برندهای معروف لباس در دنیا خواهیم پرداخت. با ما در این مطلب همراه باشید.

برند Gucci

گوچی یک برند مشهور ایتالیایی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۲۱ در این کشور زیبا آغاز کرد. این برند مشهور، محصولات خود را به سراسر دنیا ارسال کرده است و از نظر شهرت، گوچی از معروف‌ ترین برندهای لباس در جهان است. گوچی به‌ خاطر سبک خاص ایتالیایی خود مشهور است. این برند ابتدا تنها به تولید کالاهای چرمی می‌ پرداخت، اما رفته‌ رفته به یکی از بزرگ‌ ترین مارک های لباس تبدیل شد. کیفیت عالی پوشاک برند Gucci باعث شده روز به‌ روز به محبوبیت این برند افزوده شود.

این برند به‌ عنوان بهترین نام تجاری کشور ایتالیا نیز شناخته شده است. محبوبتی که برند گوچی در ایتالیا دارد، به هیچ برند پوشاک دیگری اجازه نداده تا خود را در میان مردم ایتالیا به این میزان محبوب کند. اگر به فروشگاه‌ های لباس کشورمان نیز نگاهی بیندازید، حتماً محصولات برند گوچی را مشاهده خواهید کرد.

برند Fendi

به جرئت می‌ توان برند  Fendi را یکی از گران‌ ترین برندهای لباس دنیا معرفی کرد. این برند مشهور ایتالیایی در سال ۱۹۲۵ شکل گرفت و اکنون قدمتی بیش از ۹۰ سال دارد. این برند منحصر به‌ فرد، بیشتر سعی در تولید لباس‌ های خاص و لاکچری دارد. در اکثر تولیدات لباس برند فندی، از چرم و خز استفاده شده است. اصلی‌ ترین طرفداران برند فندی در کشور روسیه قرار دارد. برای معرفی برند فندی به جهان، سه نسل از این خانواده تلاش کرده‌ اند تا امروزه به شهرتی جهانی برسد. اکثر خریداران لباس‌ های برند Fendi، افراد ثروتمند هستند چرا که قیمت لباس‌ های تولیدی این مارک بسیار بالا است.

برند Zara

شاید در بین برندهایی که برایتان معرفی کرده‌ ایم، برند Zara را بیش از هر برند دیگری بشناسید. هر ساله محصولات گوناگونی از این برند در کشور ما به فروش می‌ رسد. این برند اسپانیایی در یالس ۱۹۴۱ تأسیس شد اما فعالیت اصلی خود را از سال ۱۹۷۵ آغاز کرد. برند Zara  در سال ۱۹۸۰ وارد بازار جهانی شد و اکثر محصولات خود را از اسپانیا به دنیا ارسال کرد.

آن ها ابتدا با فروشگاهی که در اسپانیا تأسیس کرده بودند، اقدام به فروش پوشاک ارزان‌ قیمت می‌ کردند. اما هر چه زمان گذشت، فعالیت آن ها رونق بیشتری گرفت. امروز برند Zara جزو بهترین مارک های لباس است. کت‌ و شلوارهایی که این برند تولید می‌ کند، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. کشور ما ایران نیز یکی از فروشندگان این برند محسوب می‌ شود. در هنگام خرید شلوار مردانه و خرید شلوار زنانه به برند زارا توجه کنید.

برند Chanel

ابریلا کوکو از بزرگترین طراحان دنیای مد بود. او توانست برند شنل را به دنیا معرفی کند. این برند مشهور فرانسوی در سال ۱۹۰۹ تأسیس شد. از نظر قدمت و تحول دنیای مد، برند شنل را می‌ توان یکی از آغازگران سبک جدید پوشاک نام‌گذاری کرد. این برند با کیف‌ های شطرنجی که تولید کردند، توانستند انقلاب بزرگی را در دنیای مد و لباس ایجاد کنند. شانل توانست با تغییراتی که در دنیای مد و لباس به وجود می‌ آورد، خود را به‌ عنوان یکی از برترین مارک های لباس دنیا معرفی کند.

نتیجه‌ گیری

همان‌ طور که مشاهده کردید، برندهای معتبر زیادی در دنیا وجود دارد. اگر به دنبال این هستید که لباس‌ های خاص با برند جهانی را بر تن کنید، پیشنهاد می‌ کنیم حتماً در بین اسامی که برایتان معرفی کردیم، یکی را انتخاب کنید. می‌ توانید برای انتخاب پوشاک خود، هرکدام از این «مارک های لباس» را با سلیقه خود انتخاب کنید. هر یک از این موارد ذکر شده، جزو بهترین مارک های لباس دنیا به شمار می روند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه